12 Mart 2014 Çarşamba

Seyahat

Farklı şehirleri, ülkeleri gördükçe , farklı yerlerdeki insanları tanıdıkça dünyaya daha geniş bir açıdan baktığımı hissediyorum . Yolculuklarımı bir nehrin kıyısından dağa doğru tırmanan bir adamın gördüklerine
benzetiyorum. Tırmandıkça önce bir köy görüyorum, sonra diğer köyleri ve uzak yolları. ..Dağın daha eteklerinde olduğumu düşünürsek, kim bilir zirveden neler görünür...Ya da bir zirveye ulaşmak mümkün müdür? 
                                                                                                              15.10.2013
( Bulgar göçmeni teyzeyle konuştuktan sonra bir anda o yıllarda diğer ülkelerde de yaşananları düşünmüş adeta  yap bozun parçalarını birleştirmiştim.Sonra da  yukarıdaki sözcükleri dökmüştüm kağıda ve ardından gözümde dağa tırmanan bir  insan canlanmıştı ,her adımında genişleyen  manzaraya hayran. )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder