12 Mart 2014 Çarşamba

saçma gelebilecek bir hikaye

30 eylül 2013
 Kadının biri dışardan çok da çekici olmayan, sakin sessiz  bir adamla evli. Kadının annesi ve  arkadaşları sürekli adamı aşağılıyorlar, bununla hayatını harcıyorsun diyorlar.Aslında mutlular ama kadın tabi etki altında,ister istemez o da eşini beğenmiyor,daha doğrusu ona yetmediğini düşünüyor.Eşinin aslında  güzel olan özelliklerini pasiflik olarak görmeye başlıyor . Bir gün karşısına   dışardan herkesin beğeneceği ,etkileyici bir insan çıkıyor.Bu kişinin onu üzeceğinin de farkında ama , gitme fikri belirmiş bir kere ve  ani bir kararla eşini terkediyor....
 Kadın, iş işten geçtikten sonra anlıyor ki terkettiği eşiyle  sahip olduğu dinginlikte  mutluymuş aslında. 


Bu benim Kastamonu'dan istanbula gelişimin özetidir. ..kızın annesi de pişman ama nafile. ..

( Açıklama yapma ihtiyacı duyuyorum.Ben Kastamonu'da  yaşarken  ailem ve çevrem ömür boyu orda mı yaşayacaksın diye söylenip duruyorlardı .Ben de sanki gitmem gerekiyor gibi hissedip ani bir kararla İstanbul'a gelmiştim.O günlerde ki ruhaletim öyle bir pişmanlık içindeydi ki yukardaki hikayeciği yazmışım bi kenara. Şimdi gülümsüyorum sadece. )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder