19 Ağustos 2014 Salı

Bugünlerde Haberler

Nasıl bir tezgah dönüyor ? Aylarca Türkmenlere ışid in yaptığı işkencelerden bahsedildi, ne bir sığınma kampı kuruldu ne de düne kadar bir yardım yapılmıştı. .Aynı işkenceler Ezidilere yapılınca nedense birden kapılar açıldı. Yanlış anlaşılma olmasın , madur insanlara kontrollü şartlar altında yardım edilmesine sonuna kadar tarafım. Sadece gözlemlerimi paylaşmak istiyorum. İşin asıl ilginç tarafı da şu oldu benim açımdan. Haber kanalları , Ezidileri Türkiye ye getiren PKK dan ve peşmergelerden kahraman gibi bahsediyor . Ben mi yanlış biliyorum , bugün bunları yapmak bir terörist gurubu günahlarından arındırıyor mu ? Herkes sanki terörist bir guruptan değil, ordudan bahsediyor...Şaşkınlık içerisinde izliyorum haberleri. .Peki bu esnada
 Türkmenlere neler oluyor ? Onlar çöllerde ölüyorlar.. Kanallar nedense bundan hiç bahsetmiyor..Daha da ilginci Avrupa , ABD de ışid den bahsediyor .Bu adamlar ne zaman insanların ölümünü sallamışlardı da şimdi insanlıktan dem vuruyorlar onu da anlamış değilim. Çok garip şeyler oluyor gerçekten , sessizce ve hissettirmeden...

Bütün bunlar bana satrancı hatırlatıyor. Ve bence, işid denilen bu saçmalık da sadece veziri almak için sürülmüş bir piyon. Mat olan biz olmayalım da ! Allah sonumuzu hayretsin. ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder