21 Aralık 2021 Salı





Merhaba yeni yaşım. 
Sayılar değişiyor durmadan ; kilolar, yıllar, paralar vs. , yaşım da değişenlerden biri sadece. Hatta yaşımdan daha hızlı artan kur fiyatları var bu günlerde ülkemde. Sayıların kavgası hayatta hiç bitmiyor ve hep yeni gelen o büyük sayı kazanıyor...Bir yılın muhakemesi ve yine o en uzun gece...Keşke yaşadığımız kadar yaş alsak... Yaşanmamış anlar sayılmasa, belki ben ondan takılıp kaldım yirmili yaşlarıma, saymıyorum diyorum içten içten, daha bir şey görmedim ki ben!  Çıkar şu yılı deseler, çok değerli diyebileceğim bir zaman yok. Kendime mi, yaşadıklarıma mı, yaşadığım insanlara mı haksızlık yapıyorum...İçimden geçen cümleler bunlar.  Silerim bir kalemde on beş yılı birden, arkama bile bakmadan. İşte o yüzden bu yaşımdan dileğim, silmek istemeyeceğim anlamlı bir ömrün ilk yılı olsun. Ömrümün büyük pazılının en değerli parçası olsun ve sevgiyle yaş almanın mutluluğunu tattırsın. 
Yarının bugününden güzel olsun Sevgili Ben 🎆


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder